We ontvingen deze review over onze callcenter training van Stella Trip en haar collega's. Zij werken bij het contactcentrum van de Open Universiteit waar zij dagelijks mensen telefonisch te woord staan.
De trainingsdagen zijn voor ons allen heel waardevol geweest. Wij hebben nog niet eerder zo’n fijne training gehad die op deze prettige manier gegeven werd. Ontzettend bedankt daarvoor.
Ik heb de training als zeer leerzaam en verfrissend ervaren. De callcenter-training sluit goed aan bij de praktijksituaties. Fijne, ongedwongen sfeer met ruimte voor inbreng, kennis en oefeningen. Liselotte is een professional die ons op een prettige en praktische manier heeft geholpen om onze stem op een betere en gezonde manier te gebruiken. Zelf heb ik na veel klantcontact last van mijn keel. Liselotte kwam er al snel achter dat dit komt omdat ik een verkeerde houding aanneem en hierdoor mijn stem forceer. Door haar oefeningen en tips heb ik geen keelpijn meer.
Liselotte heeft inzicht gegeven in de communicatie naar onze klanten toe. Haar begeleiding, tips en tricks hebben ons geholpen om onze gesprekstechnieken te verbeteren.
De training is een aanrader voor iedereen die klantcontact heeft.
Hieronder de terugkoppeling van enkele andere collega’s: