call-center testimonial.jpeg

ou.png

We ontvingen deze review over onze callcenter training van Stella Trip en haar collega's. Zij werken bij het contactcentrum van de Open Universiteit waar zij dagelijks mensen telefonisch te woord staan.

Testimonial callcenter training aan het Contact-centrum van de Open Universiteit 

De trainingsdagen zijn voor ons allen heel waardevol geweest. Wij hebben nog niet eerder zo’n fijne training gehad die op deze prettige manier gegeven werd. Ontzettend bedankt daarvoor.
 
Ik heb de training als zeer leerzaam en verfrissend ervaren. De callcenter-training sluit goed aan bij de praktijksituaties. Fijne, ongedwongen sfeer met ruimte voor inbreng, kennis en oefeningen. Liselotte is een professional die ons op een prettige en praktische manier heeft geholpen om onze stem op een betere en gezonde manier te gebruiken. Zelf heb ik na veel klantcontact last van mijn keel. Liselotte kwam er al snel achter dat dit komt omdat ik een verkeerde houding aanneem en hierdoor mijn stem forceer. Door haar oefeningen en tips heb ik geen keelpijn meer.


Liselotte heeft inzicht gegeven in de communicatie naar onze klanten toe. Haar begeleiding, tips en tricks hebben ons geholpen om onze gesprekstechnieken te verbeteren.

 
De training is een aanrader voor iedereen die klantcontact heeft.
 
Hieronder de terugkoppeling van enkele andere collega’s:

  • Leerzaam en nuttig. 
  • Veel tips gekregen die ik nu ook in de praktijk toepas.
  • Ik vond het een hele fijne training.
  • Vaak denk je zelf wel te weten hoe je je eigen stem gebruikt, maar over het waarom je het zo doet, heb je soms helemaal geen notie van. De cursus heeft me hierin inzicht gegeven, en mijn vooroordelen weggenomen waar dat nodig was. Ik deed sommige dingen omdat ik dacht dat dat beter was, maar het werkt eerder averechts. Je krijgt gelukkig veel handvatten om je ‘verbeterpunten’ op te pakken.
  • De stemtraining vond ik zeer nuttig. Ik ben me bewuster geworden van een aantal punten en Liselotte heeft daar bruikbare tips voor gegeven.
  • Super interessant, leerzaam en boeiend!
  • Ik vond het een leuke training met een fijne docent, ze benoemde de dingen die je anders had kunnen doen maar ze gaf ook veel complimenten.
  • Ik heb de stemtraining als heel fijn ervaren. De informatie die gegeven werd was erg interessant en een aanvulling.